Magyar vizsla kölykök

Két kamasz magyar vizslánkon úrrá lettek a hormonok április közepén, ennek eredményeképpen június 19.-én nyolc kisvizsla született. Születéstől adoptálásig dokumentálom az eseményeket.

Friss topikok

  • Rímea: @Kőmíves Kelemen: Én meg azt hallottam, hogy ez a szín az ősibb, és nekem is jobban tetszik, ezért... (2013.01.17. 08:45) Gazdira várva...
  • Mészáros Laci: "megrágták a hosszabbitókábeleket" pár héttel ezelőtt Kleó (főleglabrador kölyök) a kertben garáz... (2012.07.11. 20:36) 42.nap: Féregtelenités
  • Tichi: Azóta,vasárnaptól a nevem:Tihanyi Szikra és csodálatosan okos és szófogadó kutyus vagyok!!!!!!!!!!... (2011.08.15. 20:39) Csak úgy...
  • Farkasokkal táncoló: MIért nem a célzott kölyökről teszel fel fotót? (2011.08.15. 00:08) Válogatás a végéből
  • Mickey Magnate: Ajánlom figyelmedbe az alábbi blogot: fekvovizsla.blog.hu/ Biztosan örülnének pár képnek. (2011.08.08. 21:12) A nagyobb kislány

Linkblog

Képek az első másfél hétről

2012.07.22. 12:24 - KömKel

Címkék: magyar kölyök vizsla kölykök

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvizslak.blog.hu/api/trackback/id/tr384670831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása